23 de diciembre de 2007

Moda surfera, no me pude resistir.

12 comentarios:

Natural Mystic dijo...

muy buena nestor!!!Asi tenian que hacer mas camisetas, o currarnos nosotras unas wapas!

Natural Mystic dijo...

va mas rapido mi cerebro que mis dedos...ajajajaja, queria decir, o currarnos nosotros unas camisetas wapas..de momento tengo claro mi sexo jajaajajajaja!!!!

Néstor dijo...

Pues si alguien controla un poco de dibujo o se le ocurre alguna idea sería buenísimo.
Ir todos unirformados si hacemos algún viajecito juntos jejeje

Rubén Prieto dijo...

Eu tamén teño esa camiseta! jejee, regaláronma uns amigos que me coñecen ben :)
Eu ofrézome voluntario para dibuxar algunha idea que se vos ocurra.. se vos valen! e se non vos valen falamos coa miña irmá jejeje

Néstor dijo...

Gracias polo ofrecemento, agora queda o máis dificil que é o de pensar unha boa idea.
Por certo Ruben o outro día vin a un tipo pola rúa cunha camisola ´do estilo desta que poñía Costa da Morte (ou algo así, vino de pasada) e un debuxo da morte coa gadaña surfeando unha onda. Viñate ó pelo.

Natural Mystic dijo...

carallo esa camiseta tiña que estar chula, ruben ei de falar contigo para esa idea das camisetas, que me ronda a cabeza xa ai un tempiño.

Anónimo dijo...

eu ando aver ken me debuxa na camiseta un debuxo que e un c castron montando unha cabra e abaixo pon:cubrinche!!!.creo k en pontedeume ai un sitio bo pa esos debuxos...en fin non dixen nada.abur

Anónimo dijo...

perdon non me identifiquei.esta chula a camiseta lampantin!!xp

Rubén Prieto dijo...

jajajaj.. moi bo. e o da morte coa gadaña surfeando é xenial.. pero iba surfeando utilizando a gadaña a modo de tabla? tamén molaría

Néstor dijo...

pois xa me fas dudar pero creo que non, o de ir surfeando enriba da gadaña ainda e mellor idea jejje vaina patentando.

Rubén Prieto dijo...

rapas calquera, o dibuxo si keres fájocho eu encantao :)a ver si fago un boceto e o colgo jeje

nestor... cando teña un ratiño vou ver a ver se sale unha gadaña de tuflite jeje

Anónimo dijo...

ostia joder se non e molestia eu aceptocho encandodo.xk eu coma debuxante....aberia un problema excepto se teño k debuxar a vexeta...en fin..ok pero se mo fas asme de aceptar logo unha ducia de ovos eh!si oh.un saudo